"Jag gjorde en kaskad-spya i duschen..."

Whatäp!

Sista kårkvällen för året var i onsdags. Det hela började med förfest på Gröna Gatan. Hela Hannas tjejgäng kom förbi och de drog fram glöggflaskan (15%) som tog slut fort. Glögg, öl, vin, grogg och shots la grunden för kvällens äventyr.

Det var tydligen inte bara vi som hade grundat ordentligt. Vår eminente Martin (KV09) var jävligt mkt på pickalurven när vi mötte honom på kåren. Hönan hade ett kort möte med honom vid pissoaren och försökte föra konversation. Vilket var omöjligt eftersom att Martins feedback var=-17. Det rycktas även att Martin blev utslängd redan innan kl 24.00. Enligt Martin gick det till på följade vis:
Martin -
Tja! Tycker du jag är för full för att vara här?
Vakt - Ja, det ser så ut.
Martin -
Ok! Då går jag väl hem då. Hej då!
Hur Martin lyckas ta sig hem efter sådana här kvällar är ett stor mysterium för de flesta. Men han lyckas, så *high-five* för det.

Kvällens visdomsord kom från Klara "Porr är för killar, Twilight - New Moon är för tjejer.". Nåt att fundera på...

Ajusde, Hanna ja! Efter denna kväll vill Hanna klippa sitt personalkort på kåren. Kåren lockar tydligen inte fram hennes bästa sidor. Det börjar med att Hanna säger till Bragge "Ok! Bragge, nu är vi på kåren. Jag vill att du lämnar mig i fred.". Sedan går Hanna runt och letar efter Bragge hela kvällen samtidigt som hon köper shots efter shots. Vi tror att Hanna har något att göra med Martins fylla. Hanna bjöd nämligen Martin på shots även fast hon såg att han var redigt på lyset. Schysst!

Hönan gick inte hem ensam...

Adam har klarat sig undan bra...hittills. Detta måste det bli ändring på! Mer alkohol eller skåp till Adam!

Denna kväll var tydligen Hannas. Detta hade hänt Hanna under natten:
Hanna beger sig hemmåt för att äta mat men upptäcker att hon inte har några nycklar till porten. Hon försöker ringa Hönan som inte begriper ett skit av vad Hanna försöker säga. Därför beslutar hon sig för att bege sig till Bragge i jakt på mat. Istället för att gå tar hon av sig sina skor och SPRINGER till Bragge barfota. Sedan plågar hon Bragge med "Jag är huuuuuungrig...". Snäll som Bragge är erbjudar han sig att fixa mat, men det behöver han inte enligt Hanna. Tjatet fortsätter ändå och Bragge for nog. Han går upp, hämtar en morot och ger denna till Hanna. Hanna blir tyst. Morgonen efter när Hanna är hemma igen så tar hon en dusch. I duschen får hon för sig att sprutlackera och börjar kaskad-spy.
"Jag gjorde en kaskad-spya i duschen. När jag skulle borsta tänderna sen var jag nära att spy igen, tandkrämen smakade Mintu!"




Någon annan som har något smaskigt att tillkomma med?

/2 Fingrar i...

Kommentarer
Postat av: Lollo

hahahahaha hanna ditt jävla groggluder!

2009-12-12 @ 16:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0