KARAKTÄR - NEHDU TACK!

Jag ser till min förtjusning att Hönan har dragit igång med första frågan till "Jag har aldrig...". Jag är vid det här laget ganska känd för min öppenhet och delar gärna med mig av mina egna erfarenheter.

Sympatisex är en gammal klassiker som funkar i både vått och torrt. Det är allas skyldighet att dela med sig av sin vällust när någon stackare inte fått till det på länge.  Däremot förespråkar jag inte sympatisex i den bemärkelsen då mannen är sugen och kvigan känner sig som en död sill. Nej, nej! The lady shall be on top, always!

Nåväl! Idag är det onsdag och Lindbergskans karaktär lyser med sin frånvaro. Hönan har precis knäppt den första ölen och ligger nersjunken i badet och läser några rader ur Strömbäcks dittbok! Säsongsavslutningen på Kåren kan inte bli något annat än överförfriskad och galen! Innan vi intar Akademins lokaler ska vi spela in första programmet av Tvåfingrarihalsen och slå på shottrumman både en och två gånger.

VI SES I DIMMAN!

/Miss Montanjjjjjjaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0