"Ligger inte du, ligger inte jag!"

Jullovet kunde inte ha börjat bättre. Sjukt lyckad kväll!

Det börjar med glöggmys, lussebullar, pepparkakor, vin och öl på Gröna Gatan. Sen beger vi oss till Pipes.
Ölen gick ner lite väl lätt denna kväll. Jävlar packade alla blev. Helt underbart.

Bästa sättet att summera kvällen är genom ett facebook-chat samtal som ägde rum senare på kvällen:
Alex

Inge ligga?!?!??!?!!

Henrik

faaaaaaail!

Alex

goddammit

vi är på efterfesthos Martin

Henrik

jasså?

Alex

brudar och gitarrr....

Kan det faila?

Henrik

näj

är det flickor där?

Alex

Jag känner mig skyldig att säga att två fingrar i halsen bör vara inbjuden,....

Så kom hit!!!!1

Henrik

så, vad hände r:p

jag ska äta mat

Alex

KOM HIT!!!!

Henrik

är det bra?

det var ju ingen som hakade på när vi drog därifrån...

Alex

¨shotta precis ren vodka med två blondier

avgör om de e br sjölv

Henrik

hur många flickor?

jag äter upp min mat

sen ringe rjag

ok ok

Alex

två flickor, gör så!!

jag har paxat en

Henrik

och den andra

jag vill inte komma dit o så är det ett skåp som väntar

Alex

haahaha

hon är ett halvt skåp

Henke,faller en faller alla

ligger inte du ligger inte jag

Henrik

så kan du ju inte resonera :P:P

ett skåp är ett skåo

skicka bild på henne :p:p

Alex

Har ingen

Hon är ett skåp

Henrik

jag kommer ju inte dit för att ligga med ett skåp :p:p


/2 Fingrar i Halsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0