Gästbok från inflyttningsfesten

Gött som fan med värme, det är grejer det. Tack till hanna som tänt upp hela lägenhen. Troligen brinner den ner //Nils

----------------------------

Alla på 59:an som inte är här får fan ta och skärpa till sig! Jävligt dålig stil att missa en av de bättre festerna under läsåret! Bättre karaktär nästa gång tack... // Dude

----------------------------

Grattis till lägenheten Hönan, Miss Montana och Scott. Ni har fått en underbar lägenhet och den kommer lätt bli den nya blåa lyan!! Hoppas på att få en drink från baren nästa gång med // Shorty

----------------------------

Nya Bc lägenheten tar alla i mkv med storm. Fest hos er alltid?! // Spicy

----------------------------

Jag hade karatefylla igår. Men idag kör vi ändå. / Ellen

----------------------------

jag kommer ABSOLUT inte komma ihåg vad jag sa igår :) // DIIIIIAAAAZ

----------------------------

Jag kommer absolut komma här/Bragge

----------------------------

Julie har dragit ner på alkoholkonsumtionen o dricker numera bara en flaska vin innan utgång. Mammas pojkar är ett trevligt program. Puppan vet vem Kirre är o tycker det är synd att han inte är med oss ikväll. Snart är Julie o prins Carl-Philip gifta. Alla är bjudna på bröllopet! / Puss från Julie o Puppan

----------------------------

Full igår full idag, kan de bli bättre? Najs lya ni har fixat iaf!! //Mathias 08:an

----------------------------

Ellen spräckte mundomshinnan, dumt dumt! // En nöjd man

----------------------------

Jag och Mathias Wiklund är inte förlovade på riktigt även om man kan tro det // Trygged

----------------------------

Alexsaundra här: Väldigt fin lägenhet, se till att dammsuga ordentligt hälsar Hiba;) Lite full nu så har väldigt roligt.........................!!!!!!!!!!!!

----------------------------

Jag åkte buss och nu är jag åksjuk! /Hiba från Gräshagen (Shara kommer bli buren hem av mig ikväll!!

----------------------------

Trevligt med bra grannar...hoppas på mycket förfester...finns alltid att krypa ner hos er!!// kram eran grannjävel

----------------------------

Mycket trevligt! Jag tror bestämt att jag ska måla en kanin i mitt sovrum. /katz

----------------------------

Jag är förmodligen på tok för full för att komma ihåg allt jag gör ikväll och jag ska jobba imon....ajaja! Jag är törstig, ge mig en till öl! Skål!  //L to the ina!

----------------------------

Henke Adam och Hanna så söta små mongon!!! Kör hårt!!! Sjukt tråkit att detta e första och sista festen här för mig på länge....men men äg stan!!!!! //M

----------------------------

Folke "Fyrkant" "DP" har fixat allt / V.

----------------------------

Hiba och Shara ska bära VARANDRA hem och testa det nya två FINGRAR I HALSEN så vi kan kolla på BRING IT ON och äta LINSSOPPA i lugn och roooo. GRÄSHAGEN IS THE SHIEET!!! ///// Fröken K och Spicy (om ni inte visste det redan..)  We love MONTANA! (ni andra är skit... nääääh bara skämta!) P.S: Vi stavar förvånansvärt rätt för att ha åkt buss ett X antal ggr!! D.S Grammatik is the shiiieet!!
PÖÖÖS PÅ ER!!!

----------------------------

Whatap!/ kvällens playlist på spotify.

----------------------------

Achtung achtung, to quote the awesomely wicked Hank Moody of californication: You can't snort a line of coce from a womens ass and not wonder what her hopes and dreams are? It would not be gentlemanly. So as the evening progress, where the fuck is the coce and the hope and dreams. I know that my hope is a dream and that the dream will no longer be the hope, but the reality we live in. Thanks for your time! and goodnight/ Johan Melinder.

----------------------------

Hej Prinsessan, Superman och Tuffingen!
Möblerna är på plats, Hanna har städat och shottrumman fungerar! Det går bra nu!
Vi kommer absolut inte komma här, men vi kommer parta som inga andra! ;D
// Annica & Emelie
PS. fina dörrskyltar! DS.

----------------------------

Hiba (och Spicy) hälsar att ni ska dammsuga!

----------------------------

Hej jag är en kille på 22 vårar som gillar chickflicks och långa promenader i duggregnet... Har aldrig varit stygg mot min mamma eller tjafsat med min pappa. Om jag fick välja en perfekt kväll had eden innehållt brieost och ett gott sälskap, jag gillar att UMGÅS. Att vara trevlig och käck är det bästa jag vet, love, peace and understanding!
// Svärmorsdrömmen från Borås

----------------------------

hej

Att vissa säger att ideal finns i tidingar, skull kunna vara något hiba kan diskutera....
samtidigt som att en realistik uppfattinig av Sveriges befolkning inte är puppans starkaste sida, då man påstår att 300000 av Sveriges befolkning dör av rökning av lungcanser varje år.... jag vet inte men enligt mig är det väldigt osannoligt.... Puppan, tänk först öppna munnen sen, att tillägga är att haukka våran nya sexmästare i BC stödje ( stödde) denna fakta, INTE OKEJ, VART FAN VAR NI PÅ MATTE LEKTIONERAN ?
INFLIK; Denna inflyttningsfest är awesome men härliga människor och härliga hoster!

----------------------------

bortsett från kladdiga slitz-tidningar och en allt som oftast packad bragge kommer vi garanterat joina när ni kickar feta fester! hoppas det blir mycket högstadieligga i walk in closet! /D & M

----------------------------

Jag har inget liv så jag skriver igen... Jag tycker ni är bäst.. ingen protest :) vet ni vad jag gillar, hannas rum, där har vi skitsnack... som inga andra har... lovet love you :) // DIAZ

----------------------------

Djyyyyngenpyyyyngen in tha hoooouseeee!

----------------------------

Vad myyysigt vi har de!!!!!! /Mys-Mindy

----------------------------

Nu vi gett er fyllemat, så på dansgolvet ska man inte vara lat.
Festa hela natten lång så du sen kan kasta en kalsong=)
Ni e fina, vi e söta, oj va vi gör er blöta!
/Mys-Mindy, Borka, Böris och Tarzan.

----------------------------

Vi sparkade lyktstolpar och hade kissalängsttävling sedan var vi busiga och drack öl och tjuvrökte. Sen hade vi tjejsnack på pruttmattan och pontus stoppade upp datamusen i röven. Lady goga kom på min mamma. Sen mins jag inte förrän mamma kom med varma bullar och åsens lantmjölk (15.90 på råslätt-Willys) Jag fick hår på pungen

//A-slut n´ P-dawg

----------------------------

Alla härinne satsar på en Ellenfylla ikväll.... Vissa har hittills kommit i närhetennnnn 

----------------------------

Tack för en underbar förfest med vad som bland annat resulterade i två fingrar i halsen. Vi hoppas på fler såaa kvällar, mest för att uppehålla vår bulimiska ställning i jönet. Kyss och smek på klitoris/ evelina och bea


Kommentarer
Postat av: Anonym

Din mamma är en tjockis som gillar chiprs och skinny-boys! du får fan skärpa dig pronto!

2009-11-28 @ 22:42:48
Postat av: Bragge

Fan vilka störda människor det finns....I like it

2009-11-29 @ 12:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0